小林紗世子/Sayoko Kobayashi

―「制作・日々のこと」―

⾜元の地⾯を埋めつくす灰⾊がかった落ち葉や中空に枝を広げる緑樹に、あるいはチラチ ラと揺れ動く⽊漏れ⽇の動きに⾒出す規則性に、私の考える理想的な平⾯の様⼦があるように思えるときがあります。ただ密集しているだけでなく、それぞれの複雑な重なりを内包した平板な顔がこちらを向いているかのような現実空間の正⾯性を、絵で再現できないか と考えています。                    小林紗世子

― "Production / daily things" ―

The ideal flatness that I think of is the regularity that can be seen in the grayish fallen leaves that fill the original land, the green trees that spread the branches in the air, or the movement of the leaking water that sways. There are times when it seems like there is. I am wondering if it is possible to reproduce the authenticity of the real space as if the flat face containing each complicated overlap is facing us, not just densely packed.

Sayoko Kobayashi

プールサイド

Calm

瞬き

明くる朝

Daytime1

Horizon

Moving Rectangle

しんしん

桂皮

陽光

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